Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 18 lipca 2016

Moje wykrojniki.

     Często pytacie jakie mam wykrojniki. Zazwyczaj w związku z wymiankami. Na ogół wycinam i wysyłam Wam  takie jak na zdjęciach. Sama też z nich korzystam. To nie wszystkie skrapki jakie posiadam.

Kwiatki.
Mam jeszcze inne, ale mało kto je dostaje, bo niezbyt fajnie się je wyciąga z wykrojnika. 


Listki i gałązki. 
Nie każdy wszystkie dostaje z tych samych powodów co kwiatki.
Zależy, czy akurat mam cierpliwość i ochotę oraz czas by je wydłubywać z wykrojnika.
Tym razem nie miałam dlatego jednych lub dwóch skrapków brakuje na fotce.

Fantastyczne są te białe listki. Moje ulubione. 
Chociaż te tuż obok nich, po prawej, też bardzo lubię.

Różne różności.


Serca, wózek, obrączki, podkowy, autka, torcik, baloniki, cyferki, zestaw grillowy, świece, 
koszyk (jajka można wyciąć), kokardka. Do tulipanków są listki i łodyszki. 

Napisy.

"Sto lat" i "Kocham Cię" dostałam od Rudej.

Te serwetki cieszą się ogromnym powodzeniem i wzięciem.
To był super trafiony zakup. Bardzo chętnie po nie sięgam. 


Dają wiele możliwości. 
To takie wykrojniki kilka w jednym. Polecam!!! 


Tu także czegoś zabrakło na zdjeciu.

Jeśli ktoś ma pytania:
jakich firm są używane przeze mnie wykrojniki  
albo których firm są kompatybilne z big shotem chętnie odpowiem.

Wykrojniki są bardzo różne. 
Z niektórych skrapki same wyskakują,
z innych ... Bez komentarza.
No i różne wykrojniki różnie wycinają. 
Niektóre po jednym przepuszczeniu przez maszynką, inne po 2 - 3.

2 komentarze:

  1. tak po cichu to troszkę zazdraszczam takiej maszynki, ja posilkuję się kupnymi w karteczkach, ale ostatnio myślę coraz częściej o zakupie takiej maszynki:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości:) Ja osobiście też bardzo lubię wykorzystywać w kartkach te białe listki, choć i inne się przydają:) Z resztą sama wiesz, że chętnie wykorzystuje Twoje scrapki:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!