Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 28 lipca 2016

Moje zakupy.

     Oto co nabyłam zaraz po imieninach. Dostałam kasę to zaszalałam i mam "kilka" nowych wykrojników.


Wykrojnik Nellie's Choice  MFD025 ramki  (6 szt)
Wykrojnik Nellie's Choice MFD023 


Wykrojnik - Marianne Design LR0345 para młoda 
Wykrojnik - Marianne Design - Koty COL1344
 Wykrojnik - Marianne Design - Tort i babeczka LR0341
Wykrojnik - Marianne Design - CR1253   (bluszcz)  


Wykrojnik - Rosy Owl - Listki 5
Wykrojnik - Rosy Owl - Listki róży


Wykrojnik - Joy!Crafts - 6003/0049 / koty
 Wykrojnik - Joy!Crafts - border 6002/0366
 Wykrojnik - Joy!Crafts - Gałązki 6003/0035


Wykrojnik - Memory Box - Wine Glasses and Bottle 99345 butelka i kieliszki 
Wykrojnik - Dixi Craft - MD0036 (balony) 
Wykrojnik - Taylored Expressions - Teddy Bear (miś)


Wykrojnik - Nellie's Choice - gałązki SD046
 Wykrojnik - Nellie's Choice - W dniu ślubu SD071 

Napisałam jakich firm są wykrojniki, ich nazwy i oznaczenia, bo często pytacie o te których używam.
Wszystkie one nadają się do maszynki big shot.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A wiesz, że większość, a może wszystkie zobaczysz u siebie w postaci skrapków? Pamiętam o naszej wymiance.

      Usuń
    2. Zaszalałam... i to 2 razy: kupując wykrojniki i torebkę (była wyprzedaż i wzięłam 3 zamiast jednej).

      Usuń
    3. Jeszu 3 torebki- marzenie 😁

      Usuń
  2. Łał! Ale zaszalałaś :*
    Piękne wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś:)
    Oj na pewno umówimy się na wymiankę:)
    Sama wykrojników nie mam, ani maszyny. Ale bardzo chętnie scrapki od Ciebie wykorzystuję w swoich karteczkach:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!