Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 25 stycznia 2017

Druga wymianka wielkanocna.

     Jakiś czas temu ogłosiłam wymiankę wielkanocną na bogato. Teraz myślę, że koleżanki blogerki mogą chcieć wziąć udział w takiej jakie do tej pory organizowałam, czyli kto chciał przygotowywał wypasioną paczuszkę, a kto chciał skromniejszą. 


Zasady bardzo podobne. 
Tylko termin zgłaszania swojego udziału  (w tej lub w tamtej wymiance) inny.
Jeśli ktoś chce przygotować paczkę na bogato potrzebuje na to więcej czasu. 
Pisałam o tym TUTAJ.


Wracając do wymianki wielkanocnej numer 2.

Zapisy przyjmuję drogą mailową. 
Proszę przysyłać swoje namiary (imię, nazwisko, adres pocztowy i e-mailowy oraz adres bloga)
na mój e-mail: annagerszendorf@wp.pl
do końca lutego.

1 marca losowanie par i ogłoszenie ich na blogu.
Tego dnia każda z uczestniczek otrzyma ode mnie maila z adresem osoby, dla której przygotuje podarunki.

W paczce powinno się znaleźć:
* Coś słodkiego,
* Kartka,
* No i prezent/y.
Wszystko - własnoręcznie zrobione albo kupione.

Udział mogą wziąć osoby:
* prowadzące bloga, 
* które w 2016 roku zamieściły na nim kilka wpisów (nie 1, czy 2),
* i mieszkają na terenie Polski lub posiadają kogoś kto tu dla nich odbierze przesyłkę, paczkę. 

Wysyłka do wymiankowych drugich połówek - 1 kwietnia.

Osoby, które zapisały się do wymianki na bogato mogą zmienić zdanie i zapisać się do tej. 
Proszę podjąć decyzję w tej sprawie do końca stycznia
 i dać mi znać co postanowiłyście - jeśli wolicie brać udział w wymiance numer 2.

1 komentarz:

  1. Aniu ale masz dużo pomysłów:) Może tym razem się zapiszę:) wymianka trochę skromniejsza, niż poprzednio proponowałaś, to coś dla mnie:) Moje dane masz:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!