Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 4 stycznia 2017

Wymianka wielkanocna na bogato.

     Na szczęście nie tylko ja uwielbiam wymianki dlatego na pewno znajdą się osóbki, które zechcą wziąć udział w wielkanocnej na bogato.



     Już teraz ją ogłaszam, bo skoro ma być na bogato to potrzeba więcej czasu na przygotowanie wypasionych prezentów.

Zapisy przyjmuję drogą mailową. 
Proszę przysyłać swoje namiary (imię, nazwisko, adres pocztowy i e-mailowy oraz adres bloga)
na mój e-mail: annagerszendorf@wp.pl
z dopiskiem (w miejscu „temat”) „wymianka wielkanocna”
do końca stycznia.

1 lutego losowanie par i ...
tego dnia każda z uczestniczek otrzyma ode mnie maila z adresem osoby, 
dla której przygotuje podarunki.

W paczce powinno się znaleźć:
* Coś słodkiego,
* Kartka,
* No i super prezent/y.
Wszystko - własnoręcznie zrobione albo kupione.

Udział mogą wziąć osoby:
* prowadzące bloga, 
* które w 2016 roku zamieściły na nim kilka wpisów (nie 1, czy 2),
* i mieszkają na terenie Polski lub posiadają kogoś kto tu dla nich odbierze przesyłkę, paczkę. 

Wysyłka do wymiankowych drugich połówek - 1 kwietnia.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :-).
      Wszystkiego najlepszego w nowym roku!!!

      Usuń
  2. Życzę udanej wymiany :) i pięknych prezentów

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł bardzo fajny:) Ciekawa jestem co wymyślicie, jakie prezenty:) Ja niestety nie dam rady, by się zapisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda :-( że nie dołączysz do zabawy.

      Usuń
  4. :)Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna słowna, sumienna, poważnie traktująca wymianki osóbka bierze udział. Super!

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!