Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Zabawa karteczkowa 2018.

     Gdy robiłam recyklingowe kartki wielkanocne wpadłam na pewien pomysł. Dotyczy on kolejnej zabawy karteczkowej. W następnym roku (2018) chciałabym nagrodzić osoby, które zgłosiły swoje kartki do tegorocznej edycji mojej zabawy karteczkowej. Pragnę by te osoby inspirowały według poniższej tabelki:

W styczniu ja podam temat, czy element jaki powinien znaleźć się na kartce. Wymyśliłam sobie, że będzie to stara pocztówka, albo widokówka.

Kto w danym miesiącu będzie inspirować ten  może zażyczyć sobie żeby na kartce pojawił się konkretny kolor, przedmiot, zwierzak, czy np. przysłowie. Można jako wytyczną podać konkretne święto (imieninowa, ślubna, urodzinowa, wielkanocna, czy Bożonarodzeniowa ale bez czegoś tam) lub określić jakie przydasie mają się znaleźć na kartce, itp. idt.

Miesiące przydzieliłam według kolejności dołączania do zabawy karteczkowej w tym roku.

Zabawa karteczkowa 2017 r.:

Styczeń: Natalia F i Basia
Luty: Basia i Natalia F
Marzec: Basia, Natalia F, Magos
Kwiecień: Basia, Ania S. i jej synek Szymon, Natalia F

Swoje wytyczne co do kartek (tego co powinno się na nich znaleźć/czego mają dotyczyć) możecie podawać mi w każdej chwili. Jeśli chcecie możecie to robić już, albo dopiero w miesiącu poprzedzającym Waszą inspirację.  W każdej chwili możecie zmienić zdanie, tzn. swoje wytyczne byle nie w miesiącu na który przypada Wasza inspiracja.

Edycja 17.5:
Styczeń: 
Natalia FBasiaAnger

Luty: 
BasiaNatalia FAnger

Marzec: 
BasiaNatalia FMagosAnger

Kwiecień: 
BasiaAnia S. i jej synek SzymonNatalia FAnger

Maj
BasiaAnger , JaniaNatalia F, Bożena GAnia S. i Szymonek,

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie fajny pomysł:) Musze pomyśleć nad jakimiś ciekawymi wytycznymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze czas. Możesz podać wcześniej albo dopiero w styczniu, żebym mogła ogłosić wytyczne na luty.

      Usuń
  2. To jak znam Szymka będą auta :P no chyba że Mu się zmieni do przyszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wy możecie wymyślić 2 wytyczne, jedną Ty, drugą Szymuś :-)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!