Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 4 maja 2017

M jak maj lub majowe święto - zabawa karteczkowa.

     Ani się obejrzałam, a już mamy maj. Miesiąc komunii i kojarzący się głównie z Dniem Matki.
Kolejny miesiąc, kolejny temat w mojej zabawie karteczkowej.

albo w skrócie:

Są 2 warianty zabawy:

W danym miesiącu chciałabym, żeby na kartce znalazło się coś co zaczyna się na tą samą literę co nazwa danego miesiąca.
 W maju mile widziane słowa na M.

 Albo może na kartce być coś co nawiązuję do święta (mniej lub bardziej znanego), 
które przypada w tym miesiącu.
Może to być kartka imieninowa, urodzinowa, czy z okazji innego święta przypadającego w maju
(rocznicowa, ślubna, gratulacyjna, itp., itd.).

Jeśli ktoś ma ochotę może zgłosić 2 kartki, albo i 3 :-).


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!!!


Co miesiąc nagradzam skrapkami 1 z uczestniczek.
Tym razem nagroda trafi do...



     Do tej pory niezbyt dopisała frekwencja w mojej zabawie karteczkowej. Słabiutko. No cóż najpierw odpoczynek po Bożym Narodzeniu, potem sylwester, walentynki, dzień kobiet, Wielkanoc, długi majowy weekend… Rozumiem. Nic tylko przygotowania do jakiś świąt. Przed świętem ładowanie akumulatorów, po odpoczynek po staniu przy garach (gotowaniu dla gości), pieczeniu, sprzątaniu. Mało czasu dla siebie i by tworzyć kartki na kolejną zabawę karteczkową.
Teraz wymówką może być dzień matki, potem dzień ojca, dzień dziecka, później wakacje…
Koniec tego! „Do pracy rodacy” (cytując fragment piosenki). To takie moje wspomnienie 1 maja.
Koniec żartów.

Dziękuję tym osobom, które mimo wszystko, biorą udział w zabawie karteczkowej 
ogłoszonej na tym blogu.
Każda kartka bardzo mnie cieszy.

Czekam na Wasze piękne, ciekawe kartki!!!

Jeszcze jedno. Naprawdę podziwiam wiele z Was. Praca, dom, dzieci i jeszcze macie czas na swoje pasje (zajmujecie się dekupażem, ogrodem, wyszywacie, dziergacie, robicie kartki, malujecie, szyjecie, itp.). 

6 komentarzy:

  1. Jak ten czas leci, już robimy kartki na M:) Gratulacje dla Ani:) Na pewno ze scrapków od Ciebie Ania cuda stworzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sobie sprawdziłam jakie w maju są fajne święta to chyba zrobię kilka kartek :) dziękuję za wyróżnienie :) scrapkow nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też patrzyłam na majowe święta. Nawet nie wiedziałam, że 10.5 mój mężuś może w pracy świętować.
      Każda kartka bardzo mnie cieszy. Im więcej tym lepiej :-).
      Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia!

      Usuń
  3. Już któryś raz sobie postanawiam, że coś do Ciebie wyślę, ale jakoś nie wychodzi... Czyli że mogę podesłać Ci zdjęci kartki np. z myszą (na m) albo np. na dzień matki czy też światowy dzień żółwia? :)
    Skorzystam z okazji i zapraszam do siebie na słodkości http://janiaka.blogspot.com/2017/04/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wykonać kartkę i przysłać do mnie fotkę kartki (annagerszendorf@wp.pl) bym mogła ją zaprezentować, bo celem zabawy jest pobudzanie kreatywności i pokazywanie jej innym. W blogosferze jest tyle zdolnych osób robiących piękne, ciekawe, wyjątkowe kartki.
      Zapraszam do udziału w zabawie karteczkowej!

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!