Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 1 czerwca 2017

Czekoladownik z przydasiami.

Mam propozycję dla miłośniczek wymianek i przydaśków.

     Do końca tego tygodnia i cały następny będę przyjmować zgłoszenia od osób chcących przygotować czekoladownik, w którym zamiast czekolady będą... przydasie. W tym czasie już można zacząć kompletować to, co po losowaniu par - osoby biorące udział w wymiance - wyślą do swoich drugich połóweczek. Potem będą 2 tygodnie na przygotowanie czekoladownika i przydaśków. W ostatnim tygodniu czerwca 26.6/27.6 przewiduję wysyłkę tego, co skompletujemy dla naszych wymiankowych par.

1 – 11. 6. Przyjmowanie zgłoszeń od chcących wziąć udział w zabawie
12. 6 losowanie par
do 25.6 przygotowujemy czekoladownik i przydasie, które znajdą się w nim.
26. 6 (poniedziałek) wysyłka, ewentualnie 27.6 (wtorek)

     Czekoladownik można przygotować własnoręcznie, od A do Z, albo kupić czekoladę w pudełku. Czekoladę zjeść, a pudełko udekorować i wypełnić przydasiami.
Nie wysyłamy sobie czekoladowników z czekoladą w środku, bo jest zbyt ciepło by czekolada dotarła w stanie innym niż płynny. Byłaby mniej lub bardziej roztopiona, a nikt nie chciałby takiej dostać. No i przydasie mogłyby ucierpieć, a tego tym bardziej nikt by nie chciał. 

     Do zabawy zapraszam osoby:
* aktywnie prowadzące bloga (nie poświęconego tylko i wyłącznie candy!) 
* i zamieszkałe w Polsce.

Udział biorą:
Anger (ja, organizatorka)


Czekoladownik jest na c/cz jak czerwiec. 

Oto temat mojej zabawy karteczkowej.

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W OBU ZABAWACH!


A propos czerwca. 
W niedzielę 4.6 sklepy będą zamknięte z okazji zesłania ducha świętego.
Nie każdy o tym wie. Wiele osób tego dnia chce zrobić zakupy i "całuje klamkę".
15.6 w Boże Ciało też nie ma co iść do sklepu, bo sprzedawcy będą mieć wolne. 
O tym już więcej osób wie.

15 komentarzy:

  1. :) fajną zabawę z tym czekoladownikiem wymyśliłaś:)Chętnie wezmę w niej udział:)mogę wysłać prezent na terenie PL:)serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj nagle miałam "tego pomysła" :-). A ja jak coś wymyśle to muszę to zrealizować i to jak najszybciej.
      Cieszę się, że bierzesz udział w tej wymiance. Za udział w innych, ogłaszanych na tym blogu, też Ci dziękuję!
      Pozdrowionka z upalnego Leszna!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję Aniu za miłe słowa pod moim adresem:)Ja również bardzo chętnie biorę udział w wymiankach organizowanych przez Ciebie:)

      Usuń
    3. Uwielbiam, gdy w wymiankach biorą udział osóbki takie jak Ty - tzn. nie sprawiające problemów. Zawsze się wywiązujesz i to na czas, nigdy nie miałam do Ciebie żadnych zastrzeżeń. Żadna z uczestniczek wymianek nie skarżyła się na Ciebie.
      Czasem muszę komuś przypomnieć o udziale w wymiance, albo o wysłaniu prezentu. Ale Ciebie to nie dotyczy, bo jesteś słowna - to lubię.

      Usuń
  2. To ja też z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Dawno nie robiłam czekoladownika i z chęcią go zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ja zrobię swój pierwszy w życiu. Ale z chęcią spróbuję czegoś nowego. Pudełka sklejałam i ozdabiałam to z czekoladownikiem też nie będzie problemu.
      Miło, że dołączyłaś do zabawy.

      Usuń
  3. Pomysł super, ale ja niestety muszę podziękować. Może następny razem:) Już myślę nad naszym czerwcem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie weźmiesz udziału w wymiance czekoladnikowo - przydasiowej, ale cieszę się na myśl o Twojej czerwcowej kartce :-). Co miesiąc z niecierpliwością czekam czym, kto mnie mile zaskoczy.

      Usuń
  4. Fajnie to wymyśliłaś :) Cały czas się zastanawiam czy uda mi się wziąć udział w Twojej zabawie, bo czerwiec mam okropnie wszystkim zapchany. A nie chciałabym być akurat tą osobą, która nie wywiązuje się na czas ze swoich zobowiązań...
    Na razie skłaniam się na TAK, ale jeszcze potwierdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, zastanowiłam się i wyszło mi, że jakoś ze wszystkim się ogarnę. Więc zgłaszam się do zabawy :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł na wymiankę, zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo przepraszam! Ostatnio jestem zakręcona jak słoik. 9.6 urodziny siostrzeńca, wczoraj nasza rocznica ślubu. Chyba za dużo imprez ;-). Już Cię dopisałam!

      Usuń
    2. Super, nic się nie dzieje :) Ale w życiu trzeba upominać się o swoje, no nie? ;)

      Usuń
    3. Trzeba pilnować i upominać się o swoje, oj trzeba.
      Cieszę się, że zareagowałaś, bo nie lubię niejasności i niedomówień.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!