Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 1 września 2017

Wymianka jesienna.

U nas na dworze paskudnie. Zimny dzionek. A do tego non stop pada deszcz. 
Pogoda coraz częściej będzie taka. Niestety.
Pomyślałam o jesieni
i o wymiance:


Zabawa dla tych którzy lubią tę porę roku
i dla tych, którzy prezentami chcą sobie poprawić humor.

Zapisy przyjmuje do 17.9.
Do tego dnia robimy/kupujemy prezenty
o tematyce jesiennej.
18.9 ogłoszę wymiankowe pary.
Prezenty wysyłamy, aby najlepiej dotarły do adresatów 23.9
w pierwszy dzień jesieni.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam wszelkiego rodzaju wymianki, więc i na tę się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł fajny;)Ciekawa jestem jakie prezenty sobie przygotujecie:)
    Ja nie lubię jesieni:( to chyba najsmutniejsza pora roku

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!